    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Wed, 16 Aug 2023 19:23:45 +0200
    <ubidhn$736$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <2w3DM.489443$tTKa.286161@fx10.ams1>
    <ubikgq$aoi$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1axv3gh2xtgw8$.1foevd2c10hqk.dlg@40tude.net>

    W dniu 16.08.2023 o 16:59, J.F pisze:

    > I tego wszytkiego dowedział sie w godzine, jak go mamusia ostrzegła,
    > ża policja sie o niego pytała, czy wiedzał od początku, motor od razu
    > wystawil, tylko nikt nie przyjechal ani wieczorem, ani rano, ani o
    > 15-tej, ani o 18-tej, i dobiero Shrek zadziałał?

    Telegram do Wyszkowa wysłali wieczorem, ale nikt po nocy nie biegał.
    rano dzielnicowy podjechał i zapytał. Dzielnicowy pozałatwiał resztę
    spraw, wrócił do jednostki i odpisał na telegram. Dyżurny dostał
    odpowiedź i znalazł referenta. Mamy 14:00 :-)

    > No, wieczorem to nie bardzo było jak szukac, bo nie wiadomo gdzie, i
    > ciemno, rano moze jeszcze sprawa nie rozdysponowana, czy i kiedy ktos
    > sie pofatygował do Wyszkowa to nie wiemy, czy dostal konkretny adres,
    > czy tylko "gdzies w Warszawie" to tez nie wiemy, ale widac, ze sie
    > nikomu nie spieszyło.

    Bo tak chcesz to widzieć.

    > Strasznie skomplikowany plan jak na kilka stowek.
    > Nie lepiej cos drozszego zwinąc, i bez kamer?

    Kamer nie wzięli pod uwagę. Bo by motocykl poza kadr wyprowadzili.
    Dlatego też ochrona byle komu monitoringu nie pokazuje.

    > A to koledzy nie wiedzą, ze to takie ważne, czy na pewno juz spytali?

    Nie mam zielonego pojęcia.

    > Jechal drogą, zobaczyl motocykl jaki zawsze chcial miec, zatrzymał,
    > spytał żuli czy nie wiedzą czyj to, bo chce kupic ... a żule mowią,
    > ze ich, po wujku :-)

    Bardzo wiarygodna wymówka.

    > Czy paserka moze byc nieumyslna?

    Akurat tak. Są dwie: umyślna i nieumyślna.

    > Jesli znany hobbysta, to powinien tez wiedziec ze papiery i spadek
    > najwazniejsze.

    Wiesz, przy starociach różnie bywa. Ja stawiam na to, że ten motocykl
    tam stał i wyglądał na porzucony. Gość uznał, ze zabierze, bo niczyj.
    Trafił na Shreka. Lumpy tylko załadować pomogli.

    --
    (~) Robert Tomasik