    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Tue, 15 Aug 2023 16:54:00 +0200

    W dniu 15.08.2023 o 14:30, J.F pisze:

    > A popatrz - czyli jednak ktos "dostal sprawę" i zaczął szukac
    > motocykla.

    No szukać to nie zaczął, bo jakby zaczął to by na podstawie dostępnych
    informacji znalazł.

    > A skad wie? W miedzyczasie im podesłałeś informacje?

    Nie - potem się okazało że każdy policjant z bemowa co z nim gadałem ten
    samochód kojarzy. Z bielan pewnie też.

    > Choc przeciez juz sam powinien miec adres własciciela tego busa.

    Raczej mieszka gdzie indziej niż zameldowany, ale zdobycie telefonu do
    niego raczej poza możliwością przeciętnego kulsona nie leży. Normalnie
    bym powiedział że nie dzwonili żeby nie spłoszyć, no ale skoro mieli
    dokładne miejsce i nawet nie pojechali to pan z brzytwą mówi że po
    prostu nie szukali.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!