  • Data: 2009-03-08 10:23:30
    Temat: Re: Zmiana miejsca swiadczenia pracy
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol pisze:

    > Przeciez miejsce pracy, w przypadku zawierania umowy o prace, moglo miec
    > kluczowe znaczenie dla pracownika. I nie tylko mowa tutaj o wysokich
    > budynkach. Tak samo moze komus przeszkadzac ze w nowej siedzibie nie
    > bedzie miejsc do parkowania, trzeba bedzie isc przez las/bloto. Bedzie
    > utrudniony dojazd komunikacja miejska - powodow moze byc wiele.

    Aha, ja osobiscie uwazam, ze zmiana miejsca swiadczenia pracy, jest
    powazna zmiana jednego z warunkow umowy o prace, tak samo jak zmiana
    wynagrodzenia np na nizsze. Pamietajmy takze, ze w umowie o prace musi
    byc zawarte miejsce swiadczenia pracy. Wiec kazda zmiana warunkow
    zapisanych w umowie o prace, moze niesc dla pracodawcy wlasnie takie
    konsekwencje, ze pracownik sie na to godzic nie musi.

    Jacek Kustra