    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Zeznania Andrzeja C. - bijącego policjanta z 11.11"
    Date: Tue, 13 Dec 2011 17:24:02 +0100

    news:jc76ja$8h7$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie napisałem, że pochwalasz, tylko że próbujesz usprawiedliwić wbrew
    > faktom.

    Skad wiesz, ze wbrew faktom, skoro ich nie znamy?

    > Tak jak pisałem - jak pobito Pyjasa, to też potem insynuowano, że on
    > właściwie sam po pijaku ze schodów spadł.

    Sprawa stara i nie chce mi sie grzebać, ale zdaje sie, ze do chwili obecnej
    nie ustalono, co się tam faktycznie stało.

    > A Olewnik to sam się właściwie uprowadził i popełnił samobójstwo.

    > Jeśli robiłby to przed filmem, to znaczy, że wcześniej musiało dojść do
    > pierwszej próby zatrzymania, czyli że tych prób było wiele.
    >
    > I mimo, że zapewne nawet policjant nie mówi o wielokrotnym zatrzymaniu,
    > Ty z uporem sugerujesz, że takie zatrzymania mogły być - jako
    > usprawiedliwienie sprawcy.

    Policjant zeznaje, że chłopak odpychał jego ręce. Widzisz gdzieś ten
    fragment na filmie? Bo ja nie.

    > Czemu to zrobił - to mnie średnio interesuje. Za to interesuje mnie, aby
    > po ewidentnej pomyłce sądowej zamiast poszkodowanego, taką samą karę
    > dostał sprawca.
    >
    > I należy się poważnie zastanowić nad czymś takim jak orzekanie wyłącznie
    > na podstawie zeznań policjantów, ponieważ - jak widać - jest to bardzo
    > poważny błąd systemu.

    Jak dalej będziemy z pośredniaka rekrutować policjantów, to będzie
    faktycznie więcej takich zdarzeń.