  • Date: Sun, 06 Feb 2011 12:50:11 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zespół d/s monitorowania internetu
    <1ikezmm72j4cb$.ivdzx05zxk9h.dlg@40tude.net> <4...@n...home.net.pl>
    <s2xepywmrkn9$.1m7erh1iqq4c1.dlg@40tude.net> <4...@n...home.net.pl>
    <1utxgrilo5h5v.1b0myg37fstxe$.dlg@40tude.net> <iidk8n$rji$1@news.onet.pl>
    <13c6ha3fwcq3j$.hnli9ybkgtcj$.dlg@40tude.net>
    <iidm8r$aaq$1@inews.gazeta.pl>
    <117bucybr49qu$.9bsick5gy27w$.dlg@40tude.net>
    <iidnhb$dof$1@inews.gazeta.pl>
    <u...@4...net>
    <iidpj8$j2m$1@inews.gazeta.pl> <iie8rq$pho$1@news.onet.pl>
    <iie9hg$6ga$1@inews.gazeta.pl> <iieavt$374$1@news.onet.pl>

    W dniu 03.02.2011 14:35, mi pisze:

    > Z tego co wiem, żespół ten nie będzie otrzymywać żadnych środków, zaś
    > posłowie pracować w ramach swojego uposażenia. Mylę się, otrzyma jakieś
    > środki na działalność?

    Nawet jeśli (w co nie wierzę) to i tak będą za nasze pieniądze
    zaniedbywać swoją podstawową pracę i robić coś innego, niż to, za co
    dostają uposażenie.

    > Ależ masz prawo do dokładnie takiego samego działania. Stwórz zespół ds.
    > monitorowania zespołów parlamentarnych i parlamentarzystów. Chętnie
    > dorzucę się do kosztów zanękania pajaców medialnych takich jak
    > Niesiołowski czy Palikot.

    Formalnie rzecz biorąc takie coś można uznać za złośliwe niepokojenie -
    czyli wykroczenie ;->

    Poza tym Palikot jest... ekscentryczny ;) ale nieszkodliwy.

    Gorzej z burakiem Niesiołowskim (ten jego numer z "minutą na każdą
    wypowiedź"...).

    > Masz rację. Z tym, że nasze kochany organa nie działają już tak chętnie
    > jak niegdyś, choć w jakimś tam stopniu wciąż są dyspozycyjne.

    I jak dla mnie takie organizacje to próba podniesienia tej dyspozycyjności.