  • Data: 2004-05-09 10:36:55
    Temat: Re: Zdjęcia z filmów a prawa autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c7j014$iv0$4@nemesis.news.tpi.pl>, Janek Bohatyrowicz wrote:
    > IMO jezeli to jest serwis komercyjny lepiej zapytaj fimweb czy mozesz.
    > Jezeli to jest strona prywatna poprostu zaznaczaz ze jest to strona
    > prywatna. Czyli chyba mozesz kolekcjonowac na niej co ci sie tylko podoba.

    Tak, jesli masz to w domu na swoim serwerze odcietym od swiata a to chyba
    nie ten przypadek. Jesli to moga czytac inni, wychodzacy poza tzw. krag
    towarzyski, to jest to rozpowszechnianie lub jego pochodna. Roznica
    pomiedzy tym czy czerpiersz z tego zyski czy tez nie jest ZCP w
    maksymalnej liczbie lat ktore mozesz za to dostac. Oba czyny sa
    przestepstwem.

    --
    Marcin