  • Data: 2003-05-25 20:40:40
    Temat: Re: Zdarzenie nagrane na kamerze
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No coz, moze jestem niepowazny. Wydaje mi sie ze poszkodowany zawsze ma
    prawo zadac naprawienia szkod - w tego typu przypadkach, szkoda jest
    naprawiana z polisy OC np. na podstawie oswiadczenia, a skoro faceta
    oswiadczenie nie zadowala tylko chce czegos wiecej, to moim zdaniem
    niezupelnie jest tak ze ja jestem niepowazny a on powazny, ale prawda jest
    ze mozemy miec tu rozne zdania. Wszak unieruchomienie samochodu na 1 dzien
    mozna wycenic na 1000 zl albo 5000, jak kto woli.

    Nie wiem co to OWU, czy moglbys mi wyjasnic, prosze?
    Hm, nie znam sie zupeline na tym ale z tego co mi sie po glowie kolacze, to
    to nie za bardzo byl wypadek, tylko co najwyzej uszkodzenie (zniszczenie)
    mienia - nawet nie kolizja, trudno wiec tu mowic o ucieczce z miejsca
    wypadku i nie jestem przekonany ze wzywanie policji bylo tu z mocy prawa
    obowiazkowe.
    Moje przekonania jak sadze nie maja tu zbytniego znaczenia, lecz jesli
    moglbys mi to OWU wyjasnic bede wdzieczny:)

    I jeszcze kilka slow do poprzedniego postu: Zle sie zrozumielismy troche. Ja
    nie mam nic na przeciwko wykorzystaniu tych kaset jako dowodow, jesli
    zajdzie taka potrzeba, mam natomiast juz na przeciwko, jesli ktos mnie
    nagrywa i udostepnia to byle komu (a nie na prosbe policji czy sadu) i to
    wydaje mi sie ze nie jest zgodne z prawem.

    Pozdrawiam

    Sebastian