  • Data: 2010-07-18 13:22:30
    Temat: Re: Zawody sportowe a prawo cywilne
    Od: Cezary Śpiewak-Dowbór <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-14 14:56, Liwiusz pisze:

    > Czy prywatne ustawki też są takim kontratypem? Dlaczego nie? ;)

    Nie zagłębiałem się w to, co sądzi o kontratypie zawodów sportowych
    doktryna i judykatura (jest to kontratyp pozaustawowy), ale intuicja
    podpowiada mi, że "ustawka" nie jest zawodami sportowymi ;)

    Chociaż kiedyś zastanawiało mnie czemu ludzie o takich upodobaniach nie
    zrobią na jakimś wynajętym ringu grupowych zawodów jakiejś skrajnej
    dyscypliny sportów walki - i Policja nie miałaby powodu do podejmowania
    jakichkolwiek działań na podstawie 158 kk, jak ma to miejsce w przypadku
    bijatyki w lesie, tudzież innym wybranym przez "ustawkowiczów" miejscu.

    --
    Pozdrawiam,
    Cezary Śpiewak-Dowbór