eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZawieszona działalność - ZUS chce składki za ten okres - co robić? › Re: Zawieszona działalność - ZUS chce składki za ten okres - co robić?
  • Data: 2009-08-06 14:36:55
    Temat: Re: Zawieszona działalność - ZUS chce składki za ten okres - co robić?
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD pisze:

    > Hmmm - stawiam piwo przeciwko oranzadzie, ze jednak zostala wyrejestrowana.
    > Skoro autor watku twierdzi, ze "zawieszono" dzialalnosc i bylo to zwiazane
    > ze skladaniem jakichs papierkow w ZUS-ie, to - z racji tego, ze nie istnialo
    > zawieszenie - moglo byc to tylko wyrejestrowanie (ZWUA).
    > Tak wiec linia obrony ma polegac na tym, ze - pomimo nie wyrejestrowania
    > dzialalnosci z Urzedu Gminy (Miasta) - dzialanosc *faktycznie* nie byla
    > wykonywana.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Witam,
    Odnośnie złożonych przez żonę dokumentów niestety nie mogę się
    wypowiedzieć, dopiero wieczorem z domu, jak sprawdzę. Żona była dzisiaj
    w ZUS-ie i wyjasniała sprawę. Zmieniły się przepisy i za mniej więcej
    połowę okresu ZUS odstąpi od ściągania tych nieszczęsnych składek. Co do
    drugiej połowy to też jest szansa tylko żona musi jakieś formularze
    uzupełnić. Ale co i jak dokładnie postaram się opisać wieczorem. Sam się
    w tym nie orientuję.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz