  • Data: 2002-07-20 20:44:00
    Temat: Re: Zawiadomienie o przestępstwie
    Od: Marcyś <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:ahcdvp$r5b$1@opat.biskupin.wroc.pl...
    > Mamy zamiar złożyć na policję zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
    > (niestety wyłudzenie - oszust na allegro). W związku z tym moje pytanie:
    czy
    > zawiadomienie składamy w miejscu naszego zamieszkania, czy w miejscu
    > zameldowania (zamieszkania)oszustki (Gdańsk). Może ktoś podpowie,
    > ewentualnie da wskazówki co do treści takiego pisma, bo ludzie z allegro
    nie
    > za bardzo się do tego kwapią.....
    > Z góry dzieki za wszelką pomoc.

    Zawiadomienie o przestępstwie można złożyć w dowolnej jednostce
    policji lub prokuraturze. O ile uzna się ona niewłaściwa miejscowo
    do prowadzenia dochodzenia, przekaże materiały do dalszego
    prowadzenia postępowania właściwej jednostce.
    Dołącz do swych zeznań składanych przy zawiadomieniu
    powództwo cywilne przeciwko sprawcy przestępstwa
    o wyrónanie poniesionej przez Ciebie szkody.
    Niestety, wezwanie do sądu w Gdańsku będzie raczej nieuniknione,
    jeśli sprawa zakończy się wniesieniem aktu oskarżenia
    (sąd musi zwrócić koszty stawiennictwa, ale związany z wyjazdem
    pozostaje).