    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatrudnienie kobiety w ciąży
    Date: Wed, 22 Oct 2003 16:07:42 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.201.190

    Habeck rzecze:
    [..]
    > A to niby co znaczy?

    A to znaczy, że o tak intymne sprawy żaden pracodawca pytać nie ma prawa,
    a wygłaszanie ich samemu to czysty przejaw poddaństwa.

    > "Jeśli"... A jeśli planujesz?

    A jeśli planuję to rozmawiam czy będzie w stanie na nie potem zarobić,
    czy też ma inne plany życiowe.

    > Warto chyba wiedzieć, że ma się kobietę w
    > pracy, która po pół roku pracy pójdzie na 3-miesięczny urlop macierzyński. A
    > co jak jeszcze pójdzie na wychowawczy? A Ty przecież zainwestowałeś...

    No tak - słyszałem już o firmach, które pozwalały sobie na stawianie żądań
    wobec młodych kobiet by podpisały zobowiązanie, ze nie planują w najbliższym
    czasie zamążpójścia ani dzieci.

    Ciekawe, że facetów nie wypytują czy nie jeżdżą na motorze, albo nie uprawiają
    innych ekstremalnych zabaw, tudzież nie planują obłożnie zachorować...

    Jeszcze by tylko brakowało, żeby każdy musiał przynosić swój profil genetyczny,
    oraz dogłębne badania krwii i moczu.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info