eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł. › Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
  • Data: 2010-09-13 06:19:08
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka napisal:
    > O naiwności ludzka :-PPP
    > To co, oni nagle wymarli w ciągu paru lat, czy może w rezerwatach siedzą?
    > Ja widzę, że nadal mają się dobrze, tylko teraz inaczej się NAZYWAJĄ :->

    He, he, Maddy ma rację, Ikselko. Twardzi komuniści to wymarli w Polsce
    wraz z Gomułką. Potem juz były tylko różne odmiany partii władzy,
    serwilistycznych wobec aktualnie dominujących imperiów. W roku 1989
    zmieniły się stosunki własnościowe, ale nieprzypadkowo kursował wówczas
    dowcip, że przy Okrągłym Stole PZPR dogadywał się ze swoimi byłymi aktywistami :)

    Na serio:
    - czym propaganda sukcesu, lansowana obecnie, różni się od propagandy
    Szczepańskiego?
    - czym zaszczuwanie przeciwników politycznych przez GazWyb, uprawiane od
    nieomal początku lat dziewięćdziesiątych, różni się od analogicznego
    opluwania w prasie pezetpeerowskiej?
    - czym szczucie służb specjalnych przez rząd Kaczyńskiego różniło się
    od działań esbecji?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek