eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie) › Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
  • Data: 2012-02-14 13:06:32
    Temat: Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    Od: adarek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/02/2012 12:22, m4rkiz wrote:
    > "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message
    >
    > niestety porownania kradziezy obiektow fizycznych do podejrzenia o
    > posiadanie
    > programow skopiowanych wbrew zapisom licencji maja jedna wade - sa do dupy

    Te porowniania mialyby jakis sens gdyby zalozenie jakiego dokonuja
    wydawcy bylo sluszne. Ich zalozenie brzmi: "gdybys nie skopiowal (uzywal
    pirata) - kupilbys oryginala za xxx$".
    Niestety zalozenie to jest bledne. Bo ludziki sa wygodne i fajnie jest
    Photoshopa uzywac do malych poprawek - gdyby jednak musieli zakupic
    photoshopa - poszukaliby czegos tanszego, mniejszego tudziez darmowego
    (a wydawca i tak kasy by nie zarobil).
    Mysle, ze ktos kto softu uzywa profesjonalnie (i musi go uzywac)
    najczesciej go kupuje.

    Pozdrawiam,
    Darek.