  • Data: 2006-09-24 15:58:27
    Temat: Re: Zaliczka na imprezę, która nie doszła do skutku.
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek wrote:
    > A mog? wiedzie?, jaka jest r?nica mi?dzy zadatkiem i zaliczk?? Kiedy
    > mo?na co? potraktowa? jako zadatek, a kiedy jako zaliczk? ? W umowie
    > by?o tylko tyle, ?e jest to op?ata z g?ry za wyjazd.

    zadatek jest wtedy kiedy jest napisane ( w umowie, potwierdzeni wpłaty)
    zadatek, a zaliczka jest wtedy kiedy jest zaliczka.

    czy zapłacono 100% kwoty czy mniej.
    Bo jak masz zapłacone 100% to to nie jest ani zaliczna ani zadatek tylko
    po prostu zapłata. Firma za pewną kwotę zobowiązała się coś zorganizować
    i ta kwota została już zapłacona.