  • Data: 2006-08-21 12:49:57
    Temat: Re: Zaliczka alimentacyjna - prosze o pomoc!!
    Od: "Asia" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PS. Mam nadzieję, że spełniasz wymogi ustawy o zaliczce alimentacyjnej (
    > np. lata, bezkuteczność egzekucji..).

    Spelniam, w poprzednim roku zaliczka zostala mi przyznana... W urzednie
    kazali mi pisac jakies oswiadcznie, ze niby mam zwracac od grudnia
    zaliczke.. co w mojej obecnej sytuacji finansowej mnie przerazilo :/, a Pani
    chodzila sie konsultowac ciagle bo nie wiedziala co zrobic w takiej
    sytuacji.. Mozesz mi podac jakas podstawe prawna, cokolwiek na co moge sie
    powolac przy nastepnej wizycie w urzedzie (dodam, ze wyprosilam wniosek, bo
    mi nie chcieli wydac), podczas skladania wniosku? Dzieki wielkie za pomoc..

    Asia