  • Data: 2008-09-17 19:35:25
    Temat: Re: Zakup na działalność gospodarczą innej osoby
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > g*wno prawda
    > + - sprzęt jest tańszy
    > - - sprzęt nie jest Twój no i rękojmia nie działa
    >
    > A skarbówka niech się buja. Ze szwagrem nie takie numery się wycinało (np.sprzęt
    RTV w cenach netto to standard był) i wielu wycina do tej pory.

    Prawdę mówiąc, to najbardziej mnie ciekawią kwestie licencyjne: jeśli
    sobie np. dokupię nowy system operacyjny (bo część tej elektroniki to
    komputer), to czy będę mógł go uruchamiać na nieswoim komputerze?

    A także wszelkie inne efekty bardziej skomplikowanych zależności
    powstałych z udziałem formalnie nie mojego sprzętu.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com