eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻądanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych i ich usunięcia › Re: Żądanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych i ich usunięcia
  • Data: 2011-03-11 22:57:12
    Temat: Re: Żądanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych i ich usunięcia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Mar 2011, Stokrotka wrote:

    > W praktyce ciężka sprawa.

    Ależ nie, tylko rzeczy niemożliwych wymagasz :>

    > Byłam zarejestrowana, ze zgodą na pszetważanie danyh osobowyh, w
    > jakiejś lecznicy prywatnej. Gdy uznałam, że nie będę kożystać z usług tej
    > lecznicy dałam pismo, że nie wyrażam dalszej zgody na pszetważanie, i żeby
    > usunęli natyhmiast.

    Nie mają takiego obowiązku.
    Skoro byłaś związana umową, to zobowiązani byli usunąć Twoje dane
    z baz dot. marketingu lub takich które mogą "sprzedawać" (jeśli
    wyraziłaś na to zgodę, a tak piszesz), albo jak kto woli: "wszelkich
    które nie są potrzebne do celów *PRAWNYCH*.

    Twoich danych JAKO KLIENTKI usuwać nie muszą, bo byłaby to
    bzdura - mogłabyś ich np. pozwać o zwrot nadpłaty sprzed 3 lat :>
    (w myśl Twojej "koncepcji" nie mieliby mieć prawa do posiadania
    żadnych dowodów, że to była NALEŻNA zapłata)

    > Gdy byłam tam jeszcze kiedyś bez problemu znaleźli moje dane.

    I słusznie.
    Jedyne czego nie mogą, to posługiwać się tymi danymi W INNYM CELU
    niż traktowanie Ciebie jako (byłej!) klientki.

    pzdr, Gotfryd