    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS a przedawnienie- roszczenia.
    Date: Tue, 16 May 2006 11:24:21 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 16 May 2006 10:55:30 +0200, Maverick31 napisał(a):

    > Otoz dzialanosc funkcjonowala raptem 5 miesiecy i po pieciu miesiacach
    > zostala zawieszona zgodnie z obowiazujacymi przepisami. Bylo pismo do ZUS na
    > odpowiednim druku- ktory twierdzi, ze takiego nie ma.

    Zaraz, ustalmy: ZUS twierdzi że nie złożono druku ZMUA (bodajże)
    o wyrejestrowaniu z powodu zaprzestania działalności? Nie masz potwierdzonej
    przez nich kopii?

    > Bylo pismo do organu rejestrowego informujace o zawieszeniu dzialalnosci-
    > pismo mam nadzieje, ze jest choc do nie widzialem.

    Hmm - czyli nie masz dowodu na to że było? W takim razie nieciekawa sprawa,
    niestety :(
    Co innego gdybyś miał ten formularz - prawdopodobnie ZUS nawet by nie
    przystanął nad tym przypadkiem...

    > Bylo zawiadomienie US do referatu Vat- nie wiem tylko czy na formularzu
    > podawalo sie wtedy powod rezygnacji z vat (obecnie sie podaje).

    To bez znaczenia - ZUS ma swoją piaskownicę i nie obchodzi go co się dzieje
    poza nią, niestety. Choć jeśli dojdzie do spotkania w sądzie to już może to
    mieć jakiś wpływ na decyzję.

    > Tymczasem nasz kochany ZUS naliczyl skladki za okres skladkowy (jesli nie
    > maja dowodow wplaty naleznie) i rowniez za okres zawieszenia dzialanosci- do
    > czasu jej likwidacji ( ok 1,5 roku) . Wyszlo tego cos ok 3000 zl. + odsetki.

    Przepraszam, to papiery pies zjadł? Trochę to lekkomyślne...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004