  • Data: 2009-09-09 10:32:16
    Temat: Re: Wyrok nakazowy jako standard
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dokładnie tak pinda asesorka wypuściła drugą stronę, którą miałem przesłuchać w
    grodzkim - "bo ten pan miał zaraz pociąg".
    I odmówiła ponownego wezwania na przesłuchanie "bo ten pan ma daleko".
    Tyle tylko, że ten pan był zameldowany daleko, ale pracował jak najbardziej w
    stolicy.
    JaC

    -----

    > facet miał sprawę na jakąś okrągłą godzinę (12:00 lub coś podobnego), zdyszany
    wpada do sali 3-4 minuty przed oznaczoną godziną...
    a tu sprawa już się odbyła, jakieś 10-15 minut wcześniej i jest już "po ptokach".
    > O jakiś mandat chodziło i zarówno mój zegarek jak i zegar wiszący na korytarzu
    wskazywały, że jeszcze 12:00 nie było.