  • Data: 2021-11-09 08:46:32
    Temat: Re: Wypychanie [imigranci przez Białoruś]
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.11.2021 o 06:28, A. Filip pisze:

    > Kto chce grać ostro niech potem nie skamle :-)
    > Wzajemności zasada świętą jest.
    >
    > A mówiąc prawnie: dopóki Łukaszkostan *tylko* "nie przeszkadza" to może
    > *długo* rżnąć prawnego głupa.

    Ale on nie rżnie głupa, tylko jasno oświadczył, że uchodźcy to nie jego
    problem (no bo jaki?) i on nie będzie ich pilnował.
    A co do "nieprzeszkadzania" to sądzę, że jest zbyt inteligentny, by się
    mieszać w jakieś ingerencje.
    Jemu to po prostu wisi, a o granice niech się martwi UE, a Polska
    szczególnie, jako jej członek, w obu znaczeniach tego słowa :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: