    From: "e-droch" <m...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie zmieniające
    Date: Wed, 20 Aug 2008 00:47:56 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > W wiadomości news:0384.000005af.48ab40b2@newsgate.onet.pl e-droch

    > Wypowiedzenie jest oświadczeniem woli. Jest ważne od dnia, w którym adresat
    > mógł się z nim zapoznać (art. 61 §1 KC).
    > Realnie, to od momentu w którym pracodawca może udowodnić, że mogłeś się
    > zapoznać.

    Ale jak się odwołać do Sądu Pracy od dokumentu, którego nie mam? Co się wtedy
    dołącza w odwołaniu - stenogram z rozmowy? :) Podobnie z wyrażeniem zgody na
    nowe warunki - przecież mogę czegoś nie zapamiętać.
    Cóż, po prostu pozostaje mi sporządzenie na piśmie prośby o niezwłoczne wydanie
    ezgemplarza wypowiedzenia i przekazanie tej prośby do pracodawcy.

    Dzięki wielkie, pozdrawiam serdecznie.

    --
    e-droch