eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowy o świadczenie usług a zakaz konkurencji › Re: Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług a zakaz konkurencji
  • Data: 2005-06-17 14:20:29
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług a zakaz konkurencji
    Od: Anna <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    IT napisał(a):

    > W Kodeksie Pracy. A w umowie cywilno-prawnej trzeba takie rzeczy ustalac
    > przy podpisywaniu umowy.
    >

    > pzdr

    Dobra, to w takim razie na podstawie czeko określam co jest
    konkurencyjne a co nie dla byłego Zleceniodawcy.

    W załączniku nr 1 Przedmiot umowy Zleceniobiorcy jest tak:

    1. Podstawowy zakres podejmowanych działań

    Współpraca z sieciami handlowymi ( w wyznaczonym regionie) w celu
    zapewnienia ekspozycji artykułów będących w ofercie zleceniodawcy i
    przedsiębiorców współpracujących ze Zleceniodawcą, wskazanych przez niego.

    2. Szczególowy zakres działań w ramach przyjętego zlecenia - wskazówki
    Zleceniodawcy

    - przygotowanie i wystawienie produktów do sprzedazy - na terenie sklepu
    w danym regionie,
    - wykładanie dostarczonego towaru wg informacji otrzymanych:
    telefonicznie, pisemnie lub na spotkaniach ze Zleceniodawcą,
    - informowanie Zleceniodawcy o zmianach zachodzących w danych sklepach w
    zakresie konkurencyjnego asortymentu np: pojawienie sie nowego dostawcy,
    pojawienie sie nowych artykułów,
    - dbanie o ekspozytory będące własnością Zleceniodawcy lub
    przedsiebiorców współpracujących ze Zleceniodawcą,
    - inwentaryzacja ekspozytorów
    - kontrola i uzupełnianie stoków magazynowych
    - regularne generowanie zamówień
    - dbanie o dobry wizerunek firmi

    No i tyle> Ja pakowałam w pułki płyty i kasety ale rónie dobrze mogłam
    pakowac kefir i nie wiadomo co. I co tu jest konkurecją?

    pozdrawiam

    ANIA