  • Data: 2006-11-21 21:50:10
    Temat: Re: Wypadek w autobusie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JUra" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ejulio$v3d$1@news.onet.pl...

    > Ciotka ma (bidna jak mysz koscielna, ale uczciwa kobita) miała wypadek w
    > autobusie PKM'u.
    > Podczas gwałtownego hamowania siedzac, wyleciala z siedliska i uderzyła
    > twarza w siedzenie naprzeciw.
    > Dostała krwotoku na interwencje pasazerow kierowca wezwal pogotowie, ktore
    > zabrala ja na usuniecie przesuniecia przegrody nosowej.
    > Jako ze kobita zyje za 600 pln miesiecznie z czegojeszcze pomaga corce(!),
    > zastanawiam sie czy jest szansa na jakies odszkodowanie od PKM'u. I jesli tak,
    > to jak sie do tego zabrac.

    Skoro karetka zabrała ją z autobusu, to kwestie dowodową mamy z grubsza
    załatwioną. Kierowca jeszcze powinien wezwać na miejsce Policje, bo to był
    wypadek drogowy. Ale mało kto o tym pamięta w takich sytuacjach. Teraz ciotka,
    jak dojdzie do siebie powinna porozumieć się z PKM-em i ustalić, gdzie mają
    ubezpieczenie OC pojazdów. potem udać się tam i ustalić procedurę. Podejrzewam,
    że raczej jakiś poważniejszych wstrętów jej nikt czynić nie będzie. Raczej nikt
    nie będzie podejrzewał, że waliła celowo w fotel. A jeśli nie, to nie ma
    większego znaczenia, czy siedziała, czy stała i czemu uderzyła. Potem komisja
    lekarska, przyznają ileś tam procent i odszkodowanie. Majątku z tego nie będzie,
    ale kilka stówek na pewno. A to na ulicy nie leży.

    I zbierać wszystkie ewentualne rachunki na leki (ale nie paragony!) Ludzie o tym
    zapominają, a z OC można to dostać do zwrotu.