    From: "La Luna" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyniki badań laboratoryjnych
    Date: Tue, 17 Dec 2002 23:31:30 +0100

    Witam

    Użytkownik "suzuki nakai" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1868f933a80e3dd29897a9@news.cyf-kr.edu.pl..
    .

    > Patolog, Kotku nie jest od psychiki tylko od wiarygodnego badania.

    Kotku? To taka Twoja forma zdyskredytowania rozmowcy na samym wstepie?
    Czym sobie na to zasluzylam?

    >Powtarzam ze
    > to nie jest badanie moczu. Pospiech jest dobry przy lapaniu pchel.

    Chcesz mi powiedziec ze badanie polipu trwa POLTORA MIESIACA i ten czas
    moich nerwow byl po to zeby wynik byl wiarygodniejszy??
    Kazano mi sie po niego zglosic za 2-3 tygodnie - czyli zapewne tyle sie
    zazwyczaj czeka - moj polip byl oryginalniejszy niz inne? Namnazal sie w tej
    formalinie czy co? Ja czekalam 6 tygodni, pod koniec wydzwaniajac i
    umierajac juz ze strachu.
    Na wyniku byla pieczatka - data wykonania badania wycinka jakiegos tam - 4
    dni wczesniej.

    Ja rozumiem - nawal pracy w laboratorium czy moze olewactwo pracownikow
    ktorzy sie nie przejmuja strachem poszczegolnych "przypadkow" - wszystko
    rozumiem, nic to nowego w naszej Sluzbie Zdrowia w ktorej sama pracuje.
    Ale nie wmawiaj mi ze badanie zwyklego wycinka polipu trwa tyle czasu - ze
    cos w tym czasie sie z nim dzieje, ze im dluzej sie czeka tym wynik
    dokladniejszy.
    Rozumiem ze w niektorych przypadkach tak moze byc - wlasnie np. we
    wspomnianym przykladzie wycinka z kosci - ale to nie jest regula i sa to
    naprawde pojedyncze przpadki.

    Na wynik badania zwyklego wycinka z guza tkanek miekkich KOTA czeka sie w
    warszawskiej klinice wet. kilka... dni.
    Cud? Czy moze fakt ze place za takie badanie kilkadziesiat zl?
    Te moje pieniazki dzialaja jakos cudownie na probke ze pozwala sie szybciej
    zbadac niz ludzka, oplacana przez KCH?

    Fajnie sie mowi - wycinek to nie probka moczu, im dluzej sie czeka tym cos
    tam, pospiech to cos tam.
    Czekales kiedys na taki wynik (majac swiadomosc ze gdybys go zlecil
    prywatnie to bylby za kilka dni) tygodniami, umierajac z niepokoju?

    Pozdrawiam
    Agnieszka
    --
    http://www.zwierzeta.cisza.pl/