  • Data: 2011-04-26 07:41:58
    Temat: Re: Wynajem - rozwiazanie umowy
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lb" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:7cbc9cc2-1605-4af5-a3e3-95cf27c22dbf@18
    g2000prd.googlegroups.com...

    > No ale to bron obosieczna, jesli otrzymał wypowiedzenie, ktore bylo do
    > 14 kwietnia to nie widzę problemu w wystawieniu pudel przed garaż,
    > wytoczeniu samochodu i zmianie zamków.

    na szczęście, lub nie, prawo widzi problem i zapamiętaj to sobie na wszelki
    wypadek

    > W razie czego mozna powiedzieć ze sam opróżnił i zdal klucze.

    ile ty masz lat, bo mam wrażenie, że do 18 urodzin trochę ci brakuje :)

    > Jak przyjdzie za pare miesięcy i będzie twierdził, ze garaz byl pod sufit
    > wyłożony sztabkami złota to dlaczego mieliby jemu uwierzyć, a
    > właścicielowi nie?

    dlatego że to on był "w prawie", a nie właściciel, szczególnie jak swoje
    roszczenia podeprze fakturą na zakup wagonu złota oraz na transport jego do
    tego garażu

    > Wyprowadzka jest przeprowadzana w obecnosci
    > komendanta policji i ksiedza proboszcza czy jak? Jakies kwity sie
    > wtedy podpisuje?

    musisz się jeszcze wiele o życiu nauczyć, na początek jednak zapamiętaj, że
    takie rzecyz załatwia się na papier, nie na gębę