  • Data: 2018-08-13 11:06:59
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:wI9cD.13745$0...@f...ams1...
    On 2018-08-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >No ale to są przepisy ogólne i sam fakt rzucenia doniczką nie
    >podpada.
    >Muszą zaistnieć dodatkowe okoliczności aby podpadło. Natomiast
    >prowadzenie w stanie nawalonym jest bezwarunkowo czynem zabronionym
    >bo
    >wystarczy być nawalonym i prowadzić i już jest odpowiedzialność
    >karna.
    >Samo podłączenie fazy na PEN nie jest i tyle. Tak samo nie musi
    >bezwarunkowo powodowac zagrożenia czyjegoś życia.

    Biorac pod uwage, ze ten kabel jest polaczony z bolcami w gniazdkach i
    czesto obecny na obudowach urzadzen - to moze podpadac pod
    "sprowadzenie zagrozenia katastrofą".

    Teraz by trzeba przeanalizowac KK czy to wlasciwy zarzut, czy jednak
    trzeba na trupa poczekac.
    A moze wystarczy, ze kogos kopnie ...

    No i jesli samo polaczenie zostalo wykonane celowo, z zamiarem
    uszkodzenia sprzetu ale grozilo smiercia ludzi, o czym sprawca
    zapomnial,
    to czy mozna postawic zarzut usilowania zabójstwa ?

    J.