  • Data: 2007-11-10 21:37:08
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a parkowanie samochodu
    Od: Kamil Baranski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lis, 02:01, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > (...) nie można wykluczyć tego, że jest to czyjaś samowola. Fakt, że
    > czynu dopuszcza się grupa osób nie wyklucza możliwości popełnienia przez
    > nich wykroczenia z art. 90 kw. jeśli ów szlaban stawiany jest bez
    > odpowiedniej delegacji pochodzącej od zarządcy drogi (czyli najpewniej
    > Spółdzielni.

    Myślę, że jest to zgodne z prawem, bo po pierwsze to Warszawa, a
    szlaban już stoi jakiś czas, a po drugie mają kogoś w radzie osiedla
    (czy czymś podobnym) i ta osoba też była na zebraniu. Tak jak
    napisałeś, nie jestem stroną, więc nie chciałem się kłócić
    niepotrzebnie. Poczekam na właściciela, jemu wyjaśnię, jak wygląda
    sytuacja.