eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymeldowanie glownego najemcy z mieszkania komunalnego (dlugie) › Re: Wymeldowanie glownego najemcy z mieszkania komunalnego (dlugie)
  • Data: 2003-10-06 07:00:38
    Temat: Re: Wymeldowanie glownego najemcy z mieszkania komunalnego (dlugie)
    Od: "Olo" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Najlepiej byłoby znalezc uchwałę radnych w sprawie zasad wynajmowania
    lokali
    > wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy. Kodeks Cywilny mówi tylko
    > że w stosunek najmu dzieci(oprócz małżonka itd. ) najemcy mogą wejść po
    > jego śmierci. Natomiast w Ustawie o ochr praw lokatorów jest o tym, że
    Gmina
    > może wypowiedzieć najem jeżeli najemca ma tytuł prawny do lokalu w tej
    samej
    > lub pobliskiej miejscowości i lokal ten odpowiada warunkom lokalu
    zamiennego
    > (podobny do dotychczasowego). Wynika z tego, że zameldowanie nie jest
    > wyzncznikiem prawa do najmu

    Dzieki za odpowiedz. "Gmina może wypowiedzieć najem jeżeli najemca ma tytuł
    prawny do lokalu w tej samej lub pobliskiej miejscowości" - ale kiedy glowny
    najemca tam nie przebywa i ja nie wiem gdzie on przebywa (nie musze
    wiedziec...), a juz na pewno nie ma tytulu prawnego do innego lokalu ? - to
    co wtedy ?
    Pozdrawiam. Olo.