  • Data: 2009-06-04 17:11:52
    Temat: Re: Wyjście ze współwłasności samochodu
    Od: "Piobart" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dobrze kombinujesz, wystarczy pomyslec.
    >
    > Skoro chcesz znieść współwłasność to wpisz w googlach zniesienie
    > wpółwłasności dorzuć jeszcze "samochodu", po czym wybierz link.
    > np, ten
    >
    > http://e-prawnik.pl/podatek-dochodowy-od-osob-fizycz
    nych/opodatkowanie-
    zniesienia-wspolwlasnosci-samochodu,odpowiedzi,prawo
    -podatkowe

    Czytałem to, ale niestety nie rozumiem co zatem mam zrobić:) Prawo trzeba umieć
    rozumieć. Ja niestety tego nie potrafie.
    Napewno ktoś to załatwiał i chodzi mi o takie napisanie co gdzie komu trzeba
    zanieść, taką instrukcje obsługi wyjścia ze współwłaśności. Nie ma np opisanego
    jak załatwić wydział komunikacji, ubezpieczyciela, itp.

    Pozdrawiam
    Piotrek
    Piobart