  • Data: 2012-07-20 16:52:42
    Temat: Re: Wyjazd zagranice podczas zwolnienia L4
    Od: "Janko Walski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:jubpne$830$...@i...gazeta.pl...

    Użytkownik "Janko Walski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jub5ij$5n6$1@adenine.netfront.net...

    > Troche nie precyzyjnie sie wyraziłem z tym wylewem. Nie bylo to pęknięcie
    > tętniaka w mózgu a skrzep który zablokował jakies naczynie krwionośne,
    > troche jak zawał serca.
    > W takim przypadku zmiany ciśnienia podczas lotu samoloten nie mają chyba
    > takiego znaczenia. Lekarka podczas wypisu ze szpitala stwierdzila, że nie
    > widzi przeciwskazań do podróży.
    > Za to lekarka w ośrodku zdrowia kategorycznie zabronila wyjazdu ale nie ze
    > wzgledu na stan zdrowia tylko ze względu na L4. Pani w zusie powiedziala
    > to samo- przepis nie zabrania ale nie wolno i juz.
> [...]

    Dziadkowie zdecydowali ze jednak nie jadą z nami. My zdecydowalismy za
    pieniadze przeznaczone na wycieczke kupic dziadkowi trumne.
    W tym stanie co jest najlepiej zeby sie w mniej polozyl, w jakims chlodnym i
    ciemnym miejscu bo przeciez upal go tez moze zabic.
    Tylko nie wiem czy zus tego nie potraktuje jako podstawy do cofniecia
    chorobowego.