  • Data: 2003-07-30 21:11:42
    Temat: Re: Wyjątkowo obraźliwe wiadomości.
    Od: <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander Grzebyta" <a...@S...pl>
    napisał w wiadomości news:bg9b04$d7f$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    troche

    > A nie myśalłeś w jaki sposób udało mu się trafic w Twój czuły punkt, jeśli
    > Cie nie zna ?

    Tak, chyba wiem. Ale teraz, kiedy troche bardziej to poznalem... Mam
    dylemat, bo sa dwie mozliwosci:
    1. Slyszal o mnie od wspolnego znajomego, to nie tajemnica.
    2. Ta wiadomosc miala trafic nie do mnie - tak sie czlowiek tlumaczy. Tyle,
    ze akurat trafila do mnie.

    I przeprowadzam skomplikowany proces myslowy: co robic? Ta sprawa jest dla
    mnie powazna, ale zdaje sobie sprawe, ze to troche smieszne podawac do sadu
    kogos, kto mnie obrazil. Zwlaszcza, ze jak sie okazalo to dzieciak. Z
    drugiej strony - niech rodzice wiedza, ze ich synek robi sobie zarty,
    ktorych sie robic nie powinno.

    pozdrawiam,
    e...@o...pl