    From: Tukan <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspólnota mieszkaniowa
    Date: Fri, 12 Mar 2004 14:46:02 +0100

    Dnia 12 Mar 2004 08:13:19 GMT, Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> napisał:
    Odpowiadam Renacie
    > W regulaminie obrad jest taki zapis:
    >
    > I moje pytania:
    >
    > 1. Czy taki zapis jest zgodny z Ustawą o własności lokali?
    Tak,bo głosowanie Obiegiem w tym wypadku jest kontynuacją głosowania na
    zabraniu.Nie można glosować dwa razy w tym samym głosowaniu.
    Jeśli zapis regulaninu zacytowałaś dosłownie, to nie rozumię "gdy
    większość obecnych na zebraniu opowiedziała się za przyjęciem tej uchwały.
    Po co głosować dalej? Myślę,że chodzi ogłosowanie nad kontynuowaniem
    głosowania "obiegiem"
    > 2. Co się dzieje z taką ustawą, która na zebraniu nie uzyskała
    > większości głosów? Nie przechodzi? Głosowanie nad nią zostanie
    > powtórzone? W jakim trybie?
    Jesli projekttowana uchwała nie poszła na glosowanie "obiegiem".to już jej
    nie ma.Jeśli zarząd chce,musi procedure podejmowania uchwały powtórzyć na
    kolejnym zebraniu lub metodą indywidualnego zbierania głosów
    Bardzo dużo poważnych wypowiedzi na tematy wspólnot mieszkaniowych
    znajdziesz
    www.forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=523&s=0
    pzdr Tukan