  • Data: 2010-11-15 21:11:43
    Temat: Re: Wskazanie kierującego
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-15 21:06, Cavallino pisze:

    > I tak Cię nie mogą ukarać za niewskazanie.

    To jest już sprawa o tyle dyskusyjna, że jak nie wskażę, to wystąpią do
    sądu z wnioskiem o ukaranie, a niezależnie czy mogą czy nie mogą
    wyjaśnienie tego wymagałoby zapewne dużej ilości pism i mojej uwagi.

    A czegokolwiek kombinować, za czyjeś wykroczenie to mi się nie chce.

    Pożyczyłem samochód, wiem komu, ale naprawdę nie znam tych wszystkich
    danych które chcą.
    Oczywiście pewnie byłbym w stanie te dane jakoś ustalić, ale też
    niespecjalnie mi się chce.

    Stąd pomysł żeby podać imię i nazwisko które znam i niech sobie szukają.