  • Data: 2022-06-13 21:39:28
    Temat: Re: Właściciel zmarł, wyje alarm
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2022 o 21:18, Shrek pisze:

    > A da się jeszcze zadzwonić n 997? Bo jak nie to znaczy że dyspozytor do
    > was się zgłosił. Do niego pretensja. Zawsze możecie zadzwonić po strażaków.

    To w ogóle ani na 997, ani na 112 się nie nadaje. Na 112 zgłaszasz to,
    co wymaga natychmiastowej reakcji. Tu tydzień minął i nikt nic nie zrobił.

    Natomiast - wiem, że jestem monotonny - podejrzewam, ze jest coś
    istotnego, co dziennikarz pominął. Bo to, że jest to we właściwości
    Straży Pożarnej, to nie jest jakaś tajemna wiedza. Skoro Dyżurny nie
    zadzwonił do nich, to sądzę, że miał jakiś powód.

    --
    Robert Tomasik