eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWlasciciel mieszkania, ktore wynajmuje zmienil zamek (dlugie) › Re: Wlasciciel mieszkania, ktore wynajmuje zmienil zamek (dlugie)
  • Data: 2003-07-01 00:10:25
    Temat: Re: Wlasciciel mieszkania, ktore wynajmuje zmienil zamek (dlugie)
    Od: "news" <k...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > za 3 tygodnie. Bylam juz na policji ale wiele to nie dalo. Policja
    > twierdzi ze nie moze sila wywazyc drzwi. Co mam robic?

    mialem kiedys dokladnie taka sama sytuacje - jest sposob ale musisz
    zadzialac szybko i po cichu.
    upewnij sie ze nie ma wlasciciela w domu, wezwij (najlepiej znajoma) ekipe
    do otwierania zamkow i od razu wymien na "swoj" zamek, byle drzwi nie
    wygladaly jak po wlamaniu. jak bedziesz w srodku, mozesz zabrac rzeczy i
    pomachac wlascicielowi - swoja droga nie omieszkaj zawiadomic urzedu
    skarbowego (wraz z kopia umowy). niech skur...n popamieta

    pamietaj ze chroni cie dodatkowo umowa cywilno-prawna jaka dysponujesz (w
    szufladzie) - to oczywiscie nie upowaznia cie do "wlamania" ale skoro nadal
    obowiazuje to wchodzisz do lokalu ktorego w chwili obecnej jestes
    dysponentka

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!