    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Windykator z jakiejś kancelarii do mnie wydzwania...
    Date: Wed, 8 Sep 2010 02:41:39 +0200

    W wiadomości news:i66com$jc1$1@news.onet.pl wromek
    <wromek@...poczta.onet.pl> pisze:

    > mam sobie swoj numer tel. stacjonarnego (teraz VOIP), który kiedys byl w
    > innej lokalizacji i korzystali wszyscy domownicy. Został lub nie został
    > podany gdzieś w jakimś banku do kontaktu. Domownik wziął kredyt i nie
    > spłaca. Teraz wydzwaniają do mnie windykatorzy z kancelarii i pytają o
    > domownika. Ja podaję informacje, że to mój numer i ten domownik już nie
    > jest i nie będzie osiągalny przez ten numer ale oni twierdzą, że skoro
    > gdzieś tam został podany kiedyś to oni i tak będą na niego dzwonili-ja
    > oczywiście powiedziałem, że "Wasza wola" no i średnio co tydzień
> [...]
    Straszyć to sobie raczej możesz bezskutecznie.
    Jeśli nie chcesz lub nie możesz z jakichś powodów zmienić numeru, to oddziel
    się od niechcianych połaczeń sekretarką (ale taką co stoi u ciebie, a nie
    pocztą głosową operatora). Ew. maile od operatora z określoną frazą do
    filtra - nawet ich nie zobaczysz.
    Poza tym po prostu bez słowa odkładaj słuchawkę w przypadku niechcianych
    połaczeń.
    Tłumaczenie czegokolwiek windykatorowemu łajnu to był poważny błąd - z tym
    czymś się nie rozmawia.

    --
    Jotte