  • Data: 2004-11-12 10:31:17
    Temat: Re: Widnykacja nienależnej faktury
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 10:56:07 +0100,
    osoba podpisana: Arek <a...@e...net>
    napisała:
    > Jarosław Grolik rzecze:
    >
    > Buacha cha cha cha cha !!!!!!!
    >
    > Weź to na piśmie! Tym gorzej dla nich bo czegoś takiego w ogóle nie
    > mieli prawa zrobić.
    > Po prostu bezczelnie przekazali - przetworzyli - Twoje dane osobowe
    > łamiąc prawo.
    > Niech napiszą takie pismo i już w ogóle jest po nich :)

    Kurcze. Czy ktoś ze znających sie na prawie może mi to
    potweirdzić/zaprzeczyć ? Wg mnie zgodnie z art 31 albo 31 UoDO
    można wynająć podwykonawcę (np. do windykacji) i przekazać mu dane
    osobowe. Ale już 3-cia osoba twierdzi, ze nie. Jak to w końcu jest?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!