  • Data: 2007-03-02 20:08:23
    Temat: Re: Wezwanie na policję wysłane do miejsca "niezameldowania"
    Od: ar <c...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Zaprawdę powiadasz? To podaj potwierdzające to paragrafy.
    > Przesyłka ma dotrzeć do właściwego adresata.
    Dz. U. Nr 5, poz. 34
    § 35. 1. Przesyłki rejestrowane i przekazy pocztowe doręcza się zgodnie z
    art. 26 ustawy za pokwitowaniem odbioru, po stwierdzeniu tożsamości osoby
    uprawnionej do odbioru.

    Zatem zbieżność imienia i nazwiska jest wystarczająca do potwierdzenia
    tożsamości i "właściwym adresatem" jest każdy Jan Kowalski.

    > Mają szklane kule i wiedźmy na usługach.
    > Albo CBŚ już Cię śledzi.
    Obstawiam to pierwsze, bo każdy rozsądnie myślący człowiek wysłałby na adres
    zameldowania.

    > p.s.
    > "wynajmuję mieszkanie i
    > prawdopodobnie ten adres kontaktowy policja dostała od mojego pracodawcy"
    I od czasu wszczęcia postępowania mogłem przeprowadzić się dziesięć razy.
    A dostała też adres zameldowania.

    Grzesiek