  • Data: 2004-10-01 16:57:21
    Temat: Re: Wazne, z tresci umowy (skany)..
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 1 Oct 2004 14:15:05 +0200, Wirtualna napisał/napisała:
    > No i cholera opłacili ci Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych!
    > To była umowa o pracę bez wątpienia!!!
    > Tak wiec nic nie płać, póki co.

    niestety sciagna mi z pensji !!! W tej chwili jest ona wstrzymana, nie
    dostalem nic pod stolem ani nad :>

    > A za zawieranie umów o pracę udawających umowę cywilnoprawną przepisy
    > przewidują karę grzywny (art.281 Kodeksu Pracy)
    >
    > Ustalmy teraz, czy:
    > 1. wykonywałeś pracę na rzecz pracodawcy

    bez watpienia...

    > 2. wykonywałeś pracę pod kierownictwem (czy mówiono ci, jak masz pracować)

    dokladnie tak zrobic to i to, tu i tu o tej i o tej godzinie mialem nad soba
    kierownika, ktory mi to zlecal...

    > 3. czy miałeś wyznaczone miejsce pracy oraz czas pracy (tzn. czy miałeś
    > tylko terminy, czy mogłeś wziąć robote do domu, zrobić gdzie indziej)

    mialem wyznaczone miejsce pracy, wlasne stanowisko pracy z przydzieonym
    komputerem. Siedzialem obok telefonu i dogadywalem szczegoly z klientami,
    zamawialem taxowki (najlatwiej udowodnic w ich bazie, kto i kiedy zamawial
    taxi na jakie nazwisko - moje :>)

    > 4. czy zobowiązywano cię do dochowania tajemnicy

    ustnie ale tak, i nadal sie do tej tajemnicy po czesci poczuwam...

    > 5. czy miałeś jakiekolwiek szkolenia

    HAHAHA :>> W zyciu.. aczkolwiek chcieli mi wmowic,ze wyjscia do klientow sa
    pewnego rodzaju szkoleniem :DDD

    > 6. cos czym chciałbyś się podzielić

    z nimi ? hyhyhy :> Nie no.. szkoda slow..

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze tez jestem Quirkyalone :> *
    GG: 70701