    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WYBAGRODZENIE - nie dostałąm co robić ?
    Date: Mon, 17 Feb 2003 11:45:09 +0100

    news:779c.00000526.3e50affa@newsgate.onet.pl...
    > Witam proszę o pomoc.
    >
    > Stan faktyczny.
    > * zatrudnina bylam w Spółce z o.o. na podst. um.o prace na czas okreslony
    > * umowa ostatnia wygasla stosunek pracy sie rozwiazal
    > * a ja nie dostalam wynagrodzenia za 3 umowy miesieczne (osobne)
    > * napisalam wezwanie do pracodawcy ale nie odpisal nic, a list dostal bo
    > lacznie z wezwaniem pisalam o sprostowanie sw.pracy, aby zawarl w nim to
    ze nie
    > wyplacil pensji do ustania stos.pracy, oraz ze mialam szkolenia I TO
    ZROBIL,
    > ale zwrotka nie wrocila do domu
    > * co robic dalej ????????????????????????????????????????
    > * do sadu....
    > * jakie koszty, czy sad zasadzi Nakazem Zapłąty kwotę i czy bede wtedy
    > zwolniona od kosztow egzekucyjnych ?
    >
    > PROSZE O POMOC lub telefon 0505 863 673

    Ponieważ widzę, że jesteś zdenerwowana ze swej bezradności to na początek
    weź dwa głębokie oddech u się uspokój. Jak już osiągniesz wewnętrzne
    uspokojenie udaj się na pocztę gdzie nadałaś list celem złożenia reklamacji.
    Wówczas poczta sprawdzi czy takowy list dotarł a Ty dostaniesz
    potwierdzenie. Trwa to ok 14 dni. W między czasie zbierz wszystkie dokument
    jakie posiadasz w tej sprawie i zacznij pisać do sądu. Wygraną z tego co
    piszesz masz raczej stu procentową, a do tego dojdą jeszcze odsetki.

    Stan_|Z