  • Data: 2007-01-02 19:24:20
    Temat: Re: WKU, a szanse na ominiecie ?
    Od: Roger <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam wiecej pytan.
    > Wykorzystaj milo wolny czas z narzeczoną, a potem sluz dzielnie
    > ojczyLnie. Biorąc pod uwage brak przypadków i zdarzen losowych
    > okres sluzby szybko minie. Kto wie, moze zostaniesz nadterminowym
    > a póLniej zawodowym.

    Gdybym zlozym wniosek o kolejna komisje lakarska i udowodnil bym ze jestem
    naprawde chory?

    Jak jest dokladnie ze stawieniem sie u nich w celu odebrania powolania do odbycia
    zas. sl. wojsk?
    Tego samego dnia mam egzamin maturalny, a dodatkowo nie mam ochoty isc teraz
    do woja- mam wazniejsze sprawy...

    Nigdy sie nie wymigiwalem od odbycia sluzby wiec moze jakies odroczenie moglbym
    dostac?

    Moze malzenstwo i zona na utrzymaniu - poradzcie cos :-)

    Roger