eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW knurowie Cenzura przedwyborcza zarzadzona przez prezydenta miasta. › Re: W knurowie Cenzura przedwyborcza zarzadzona przez prezydenta miasta.
  • Data: 2002-11-08 21:20:55
    Temat: Re: W knurowie Cenzura przedwyborcza zarzadzona przez prezydenta miasta.
    Od: "milano" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgrywasz się, prawda???

    Acha ;D teraz wiem bo nie czytalem wczesniej :)))

    > Stalinowskie ciągoty?
    > Co byś pomyślał, jak po postach _przeciw_ obecnemu prezydentowi,
    > forum zostaje zablokowane?
    > Zostali postraszeni i END, a przynajmniej STOP
    > Przez kogo?

    Przez obecnego prezydenta, jeszcze 2 dni :)
    powołali sie na prawo prasowe, a interpretacja troszeczke wystraszyla
    webmastera, wiec wstrzymał chwilowo liste, własnie dostalem wiadomosc ze
    dziala, ale webmaster ma kilka pytan prawnych ale o tym w nastepnym poscie

    > Jeśli osoba odpowiedzialna za grupy pl miałaby taką wiedzę i odporność
    > psychczną jak admnistratorzy tego forum, to wiele grup, a w szczególności
    > pręgierz, istaniałyby parę dni lub zostałaby wprowadzona cenzura
    > (modrowanie)

    no tak, ale trzeba miec jeszcze wiedze o prawie, by dzialac zgodnie znim