  • Data: 2002-04-29 00:57:07
    Temat: Re: Uwaga !!! na rewizorow w pociagach.........
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > Witam moze mi ktos pomoze i odpowie na :
    >
    > A, konkretnie jechałem kiedys pociagiem z Warszawy Wsch
    > mialem ulgowy bilet wpadl rewizor chcial dokument pokazałem mu stara
    > legitymacje szkolna ktora była niewazna wypisal mandacik,
    > ale najlepsze dopiero sie zaczelo powiedzial ze legitymacje zatrzymuje bo
    > jest podrobiona ja mu ze legitymacja jest dobra tylko ze jest po praniu i
    > nie widac dokladnie liter
    > a on znowu swoje ,powiedzialem mu ze skoro ma watpliwosci to niech wezwie na
    > miejsce policje i juz
> [...]

    Sprawa jest wlasciwie trywialna.
    Jedyne co musisz wykazac to tytul prawny do poslugiwania sie wazna
    legitymacja w chwili kontroli.
    Jezeli byles uprawniony do uzywania legitymacji, to nieistotne jest czy
    byla zniszczona, wyprana, czy jakakolwiek. Rownie dobrze mogles ja
    zgubic.
    Istotne jest potwierdzenie instytucji wydajacej legitymacje i
    przedluzajacej jej waznosc o twoim uprawnieniu do korzystania z waznego
    dokumentu na dzien zdarzenia.

    Jezeli takie potwierdzenie uzyskasz, to obalasz podejrzenie o
    "modyfikacji legitymacji"
    Okazujesz kontroli rewizorow wazny dokument, odkrecasz kare
    potem wystepujesz o odszkodowanie za wprowadzenie w blad i uciazliwosc
    procedury no i oczywiscie oskarzasz osoba trzecia o sfalszowanie twojej
    legitymacji, jako ze sam nie miales interesu prawnego w takim
    postepowaniu.
    Kontrolera oczywiscie z latwoscia znajdziesz po numerze sluzbowym
    i podpisie na potwierdzeniu zatrzymania legitymacji.
    Na zatrzymaniu dokumentu powinna byc wpisana podstawa zatrzymania
    dokumentu.
    Poza tym powinienes natychmiast zadac oddania dokumentu, ktory uprawnia
    do znizek na przejazdy i jest twoim dokumentem tozsamosci jako ucznia.
    A dalej wystap o anulowanie karty daktyloskopowej jako sporzadzonej z
    naruszeniem twoich praw obywatelskich
    i z pomoca adwokata wystap o odszkodowanie rzedu 100.000 zl
    z przeznaczeniem 50% na cel spoleczny.

    Wystap do policji/prokuratury oczywiscie z wnioskiem sciganie sprawcy
    sfalszowania twojej legitymacji i z wnioskiem o wykonanie badania
    autentycznosci dokumentu przez bieglego sadowego.

    Wystap do dyrektora szkoly o wydanie personalnej opinii o tobie
    i o udzielenie pomocy prawnej.
    W koncu to przedmiotem sprawy jest dokument wydana przez ta szkole
    i szkola korzysta z porad radcy prawnego i jest ubezpieczona od
    odpowiedzialnosci cywilnej.
    Mozesz tez wystapic o udzielenie pomocy do kuratora okregu szkolnego.

    Ale najwazniejsze jest twoje uprawnienie do ulgowych przejazdow na dzien
    zdarzenia, potwierdzone na oficjalnym papierze firmowym szkoly z
    podpisem dyrektora.

    Jacek

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl