  • Data: 2018-06-25 16:06:40
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-06-18 o 02:50, Marcin Debowski pisze:

    > Ale wiesz, że właśnie dostarczasz argumentów, które podważają
    > wczesniejsze stwierdzenia, ze ratownik to przeszkolony profesjonalista i
    > mozna polegac na jego opinii, w tym w zakresie zasadnosci uzycia AED?

    Tylko pozornie. Podniesiono argument, ze Ci ratownicy nie są
    specjalistami. No nie są i opisałem czemu. Natomiast w tym konkretnym
    wypadku jego decyzja moim zdaniem była adekwatna do znanej mu sytuacji.

    Jeśli przyszła do niego kobieta i powiedziała, by dawał AED, o obok
    zasłabł człowiek, to zakładając, że nie mógł sam iść i sprawdzić
    (pilnuje basenu) decyzja o odmowie była merytorycznie słuszna. AED o
    zasłabnięcia nie jest potrzebne. Co prawda kolega Shrek się upiera, że
    zawsze warto podpiąć, ale to bzdura kosmiczna.