eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-14 00:46:36
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Czyli ludzi, którzy NIE POWINNI udzielić odpowiedzi

    Czemu nie powinni ? Liczyłem się z tym, że policjant mi nie powie, ale
    powiedzieć mógł. A tego 112 to w ogóle nie rozumiem. Numer dokładnie po to
    jest by pomagać.

    > Czyli gościa, który dla którego podanie numeru oznaczało ściągnięcie
    > konkurencji. Jasne, lepiej nie mogłeś wybrać.
    > Toć tłumaczę, że piekarz jest LEPSZY (no chyba, że ma szwagra lokalnego
    > mechanika, ale to jego numer poda).

    O co Ci chodzi ? Takie kontakty miałem. Nie jeden czy dwa tylko cztery.
    Żaden z nich nie rozwiązał prostej w sumie kwestii wezwania pomocy drogowej.

    > Wzbudzasz podziw.
    > IMO po prostu, jak za socjalizmu, za zajmowanie numeru alarmowego
    > bzdurami powinna być kara i już.

    I może jeszcze powinni na niego zabronić dzwonić ?