eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-10 19:09:35
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.12.2013 17:56, DoQ pisze:

    > Jeśli oczekujesz od policji wytypowania i podania namiaru na
    > _prywatnego_ przedsiębiorcę zajmującego się pomocą drogową to imbecylem
    > jesteś tak jakby ty... No chyba, że oczekiwałeś radiowozu z
    > podnośnikiem. Ale to także nie zmienia kwestii imbecyla.

    No zaraz, a co szkodziłoby (poza być może przepisami, Robercie Tomasiku
    powiedz jak to z nimi jest) żeby policjant *drogówki* miał ze sobą listę
    pomocy drogowych z jego gminy i gmin sąsiednich?

    Oczywiście nie zmienia to faktu że J.K. to zwykły troll, bo nie wierzę
    że można naprawdę być taką łajzą.

    p. m.