  • Data: 2004-03-07 17:41:42
    Temat: Re: Ustawa o własności lokali?
    Od: "Janko" <j...@A...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0403051702340.-84096503@Athlon.po
    rtezjan.zabrze.pl...
    > On Fri, 5 Mar 2004, Janko wrote:
    > [...]
    >
    > Hmk... mogą je odkupić od poprzedniego właściciela ?
    > *Czyje* one są ?
    Blok należał do Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, która sprzedała mieszkania
    (na dzień dzisiejszy ok 70%) ich mieszkańcom, a sobie zostawiła we władaniu
    lokale przynoszące dochód.

    > Coś mi tu nie pasuje. Albo to są lokale wspólne i przychody mają
    > wszyscy, albo one są *czyjeś* i ich właściciel ma przychody !
    > Kto był "poprzednim właścicielem" ?

    Wojskowa Agencja Mieszkaniowa

    > Zarządca nie ma prawa przywłaszczać sobie przychodów z budynku. Jemu
    > przysługuje wynagrodzenie od właścicieli (za zarządzanie) !

    Przychody z wynajmowamych lokali np. sklepów itp. idą do WAM. Faktycznie nie
    do Zarządcy, ale Zarządcą jest Zespół Wspólnot Mieszkaniowych WAM czyli to
    prawie to samo.