  • Data: 2004-09-07 17:19:53
    Temat: Re: Ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0409071303440.-521625@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    Gotfryd, ale ja zajmowałem stanowisko w innym kontekście. Mnie (i jak sądzę
    pytającemu również) nie chodzi o prawo do przechowywania danych
    kontrahentów, ale o ewentualne reperkusje przechowywania ich bez polskich
    znaków. Oczywiście masz rację i jeśli dana firma nie będzie posiadać prawa
    przechowywać danych osobowych, to fakt, ze będzie przechowywać je bez
    polskich znaków nie ma nic do rzeczy. Ale w wypadku danych kontrahentów
    prawo takie ma i gromadzić je może. Moim zdaniem w tej sytuacji może również
    przechowywać je bez polskich znaków.