    From: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa 18 lipca 2002 (cd), czyli ...
    Date: Wed, 21 May 2003 16:59:47 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@host-202-158.tele2.pl

    Użytkownik "InternetAddress" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bag0oq$hd1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > właśnie .ja mam pytanie z innej beczki - czy reklama w skrzynce pocztowej
    > ( poczty polskiej ) jest prawna ? powiem szczerze ,ze czasami szlag mnie
    > trafia
    > jak wyciagam te smieci ,ze swojej skrzynki .... grrrrrrr

    Jeżeli tę makulaturę wrzuca do skrzynek pracownik Poczty Polskiej,
    to jest to jak najbardziej zgodne z prawem - nawet w cenniku PP
    jest taka pozycja jak "Druki bezadresowe".
    Na pocieszenie - możesz w swoim urzędzie pocztowym
    złożyć wniosek o niewrzucanie do Twojej skrzynki takich druków.
    Podobno jest nawet specjalny formularz na to (tak mi mówił
    mój doręczyciel).

    Natomiast jeżeli ktoś spoza Poczty wkłada te śmieci,
    to jest to bezprawne (przynajmniej jeżeli chodzi o skrzynki
    w blokach, które są własnością PP, a nie skrzynki np. na furtkach
    prywatnych posesji - tutaj to nie wiem, jak jest).

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl