  • Data: 2006-05-02 15:48:47
    Temat: Re: Urzędnicy zapłacili za błąd z własnej kieszeni
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Waldemar "Jakec" Bulkowski napisał(a) :
    > Z jednej strony masz rację... Z drugiej strony... Jak w takiej sytuacji
    > urzędnik ma dowieść, że jednak informował?

    > Niejednokrotnie byłem świadkiem sytuacji, gdy
    > mówiło się petentowi o jego prawach. On kiwał głową, że rozumie i wie co ma
    > zrobić. A później krzyczał "Nikt mi tego nie powiedział!".

    I dlatego najważniejszy jest papier. Nie ma dowodu - nie ma
    sprawy. Byłem po jednej i po drugiej stronie barykady. Każdy z
    interlokutorów będzie przyrzekał, że nic nie słyszał żeby go
    informowano, a ten drugi będzie twierdził, że mówił. Biurokracja
    nie jest sztuką dla sztuki. To jest krycie własnej d...: "O, tu
    pan podpisał, że bierze pan jedną kopię z tymi informacjami"

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.